NOTD Gosh wild lilac

Gosh wild lilac

Vandaag mijn eerste echte bericht op mijn nieuwe blog en… dat is een simpele NOTD.

Ik laat jullie deze keer wild lilac van gosh zien. Ik vind gosh een super fijn merk en deze kleur vind ik in een woord perfect! Hij dekt heel goed ik heb twee laagjes gebruikt. Verder lakt hij niet streperig. Ik vind het wel jammer dat hij na een dag niet meer perfect zit.

Dit was mijn eerste echte blog bericht. Het stelt nog niet veel voor en ik weet dat mijn nagelriemen er vreselijk uitzien op de foto maar ik moet nog een paar dingen regelen met mijn andere site (domeinnamen overplaatsen enzo.)

xoxo

Geef een reactie

