Marble nails

Marble nails zijn helemaal hot! Maar het is best moeilijk om te maken. Ik ga jullie hier laten zien hoe ik het maakte en hoe je het moet maken.

Wat heb je nodig?
– 2 of 3 kleuren nagellak.
– Een bakje met lauw water.
– Watjes.
– Nagellak remover.
– Saté prikker.

Stap 1:
– Breng een basecoat aan. Je kan ook een licht basis kleurtje aanbrengen (ik zelf doe dit niet.) Kies ook de drie of twee kleuren die je gaat gebruiken.

Ik gebruik dit bakje. Het is een gewoon plastic bakje er heeft iets van fruit in gezeten. Verder heb ik er een stukje keukenrol bij gelegd want het wordt met al die nagellak nogal een vieze boel.

Deze nagellakjes heb ik gebruikt. Een licht paarse, lila kleur van O.P.I. Een grijze lak van gosh (Miss grey), en een donker paarse van essence.

Stap 2:
Laat een druppeltje van de lichtste kleur in het water zakken en pak snel de donkerste kleur en daarna de middelste kleur. Doe het snel want anders wordt de nagellak een velletje op het water. Mix de kleurtjes daarna door elkaar met de saté-prikker.

 

Stap 3:
Dompel je nagel erin. Een tip: Plak op de huid rond je nagel tape of plakband zodat je huid minder vies word. Als je vinger erin zit moet je even blazen op het water zodat de nagellak een velletje wordt. Haal daarna de overgebleven nagellak (het vel dus) weg met een saté prikker. Je vinger zit nu nog steeds in het water.

Stap 4:
Haal je vinger eruit. En haal alle nagellak weg met een droog watje.

Stap 5:
– Topcoat erover en je bent klaar!

Dit is het eindresultaat. Ik moest mijn hele vinger nog schoonmaken maar dit duurde erg lang en het was al avond dus sorry daarvoor!


 

2 gedachtes over “Marble nails

  1. het is echt super leuk
    im zag het bij een meisje en ik wist niet hoe het moest, en toen ging ik op internet kijken en toen zag ik het het is best goed gelukt voor de eerste keer.
    xx kimberley

Geef een reactie

