Back to school.

Het is weer zo ver. School. Na 2 maanden moet ook ik weer naar school. En ik heb er echt geen zin in! Maarja wie wel.
Vroeger had ik altijd heel veel zin om naar school te gaan ik wilde zelfs geen vakantie maar nou is dat wel anders :P ik heb nou huiswerk enzo.
Maar goed. Ik wou dit gewoon even zeggen ;) Dit betekend niet dat ik minder aan mijn site ga werken. Ik werk in het weekend vooruit zodat ik sowieso genoeg artikelen heb voor de hele week. En filmpjes daar heb ik altijd ideeën voor!
Zie dit maar als een extra artikel of mededeling ;)
xxx

Een gedachte over “Back to school.

Geef een reactie

