Hema oogschaduw swatches.

Een tijd terug heb ik twee kleuren oogschaduw gekocht. Twee kleuren blauw. Een donkerblauw met een hele lichte blauw bijna wit ernaast. En een blauw/groenige kleur.

Sorry voor de vlek op het dekseltje! (vingerafdruk)

Dit is de donkerblauw met de hele lichte blauw. Ik vind dat er vrij weinig pigment van af komt. Vooral van de lichte blauw. Natuurlijk is dit een hele lichte kleur maar toch vind ik dat er weinig pigment in zit.
Ik ga waarschijnlijk binnekort een ooglook met deze kleur maken. Als je zelf blauwe ogen hebt is het mooi om blauwe oogschaduw op te doen omdat je ogen hierdoor erg opvallen. Vooral als je een donkerde kleur dan je ogen op doet is dit mooi.

Deze kleur vind ik echt tegenvallen. Er komt heel weinig pigment van af. En daardoor valt hij ook niet zo op. Ik dacht dat het echt een leuke felle kleur zou zijn maar dit is het dus niet.

3 gedachtes over “Hema oogschaduw swatches.

    • Ja klopt ik moet het nog steeds kopen want hij is steeds op bij de hema! Weet je misschien nog een andere winkel waar ze het verkopen of merk ?

      • ja, bij de zeeman. Ik haal daar ook altijd schoenen die zijn daar echt mooi het is alleen jammer dat er geen koewl nike-teken op staat, want als dat er wel op zou staan werd ik echt veel minder gepest.
        nou bedankt voor het lezen he meid!

        (WAHAAHAHAHAHHAHAAHAHAH)

Geef een reactie

