Extra bericht.

Er was vandaag al een artikel maar omdat ik er best veel vragen over krijg ga ik het nu even uitleggen:
Er wordt veel gevraagd of ik de wedstrijd op xprofashionall heb gewonnen. Nee ik heb deze wedstrijd niet gewonnen want deze wedstrijd is nog bezig. Ik deed mee aan deze wedstrijd maar ik heb mezelf uitgeschreven dus ik doe niet meer mee. Ik heb namelijk zelf een domeinnaam gekocht. En zoals vele al weten of gemerkt hebben ben ik weg bij websitemaker omdat ik dit een fijn programma vind om te beginnen maar niet om een professionele site te maken vandaar dat ik een ander programma gebruik!
Ik hoop dat iedereen nu een antwoord heeft op deze vraag :) Nog vragen? Zet dan een berichtje bij de comments.
Morgen weer een nieuw artikel!

3 gedachtes over “Extra bericht.

  1. heeei .
    okeee , jaa ik dacht al ;]
    is dat duur, zo’n domeinnaam kopen?
    en wat doe je dann ?
    moet je dan de hele tijd
    weer geld geven of gewoon
    1 keer en je hebt hem =D
    Sorry voor al deze vragen. xd.
    Ben je trouwens goed in sitenamen
    bedenken?
    beeeey . x

  2. hoi !
    leuke site heb jij zeg!
    je hebt ook een hele mooie achtergrond dat wil ik ook zo’n site ! ik heb geen site en geen email adres ik zit altijd maar spelletjes te spelen op internet of een beetje rond te neuzen. maar toen vond ik jou site op google!

Geef een reactie

