Mijn ringen.

Vandaag ga ik jullie mijn ringen laten zien en vertellen waar ik ze gekocht heb.

Ik ga jullie iets over mijn ringen vertellen en ik ga van links naar rechts van boven naar beneden.
Pink:
– De bovenste, dit ringetje heb ik al heel lang. Hij past alleen nog maar om mijn pink. Er hangt een bloemetje aan een Jasmijn bloemetje.
– Onderste, eigenlijk weet ik niet meer hoe ik aan dit ringetje kom. Ik heb deze ook al heel lang.
Ringvinger:
– Eerste drie tot en met die met de roze steen, deze ringen horen bij elkaar het is een lila kleur roze en wit ik heb deze gekocht bij six.
– 2e, met de gekleurde steentjes. Eigenlijk is deze van mijn moeder maar hij ligt altijd op mijn kamer.
– Onderste twee. Deze heb ik pas bij de h&m gekocht en ik vind ze zo schattig! Ze horen bij nog vier andere.
Middelvinger:
– Bovenste drie, deze horen bij het setje van de h&m.
– Middelste (met geel en roze) Deze heb ik van twee vriendinnen gekregen uit Turkijë.
– De ring met de blauwe steen, ik vind deze ring echt heel mooi! Deze komt uit spanje.
Wijsvinger:
– De roos, komt ook uit Spanje. Ik had eerst ook nog een zwarte roos van de six maar deze is kapot gegaan daarom heb ik deze nog gekocht.
– Love ring, deze hoort ook bij het setje van de H&M ik vind deze echt super schattig!
Dit waren mijn ringen, ik ben echt verslaafd aan ringen. Ik woon alleen wel in een stad waar alleen maar standaard winkels zijn zoals de new-yorker, H&M enzo. En de h&m is ook heel klein enzo. En dat vind ik best jammer. Ik zou het bijvoorbeeld heel leuk vinden als er een zara of v&d of bijenkorf zou zijn. Maarja daarvoor moet ik naar een grotere stad.
Wat voor ringen ik nog heel graag wil:
– Uilen ring
– Hertenring
– Ring met een hele grote steen.
– Ring die om twee vingers moet.
xxx

Een gedachte over “Mijn ringen.

Geef een reactie

