Oogschaduw basis.

Vandaag ga ik jullie iets meer vertellen over oogschaduw basis.

Natuurlijk wil je dat je oogschaduw heel de dag perfect blijft zitten. Als je geen oogschaduw basis opdoet zit je oogscaduw aan het eind van de dag een beetje in lijntjes en is het uitgevogen. Met oogschaduw basis ben je van deze problemen af!
Je hebt verschillende soorten oogschaduwbasis. In potjes, je moet het dan met je vingers uitvegen en zoals ik heb met een ligloss kwastje. Je smeert een beetje op je ogen en veegt het uit met je ogen. Je ziet niet dat je oogschaduw basis op hebt. (als je het goed uitveegd.) Ook word je oogschaduw feller door de oogschaduw basis.

Ik heb de hema oogschaduw basis. Ik vind hema sowieso een goed merk en lekker goedkoop en deze oogschaduw basis is ook van goede kwaliteit. Hij kost maar 3,25. Als je vaak oogschaduw op hebt koop dan zeker oogschaduw basis!

4 gedachtes over “Oogschaduw basis.

  1. die base vind ik ook erg goed, gebruik hem al heel lang en soms als ik ga stappen en dan haal ik mijn make-up dus niet af voor k ga slapen. dan zit het er de volgende ochtend nog gewoon mooi op XD..

Geef een reactie

