Regenboog bloemen. NOTD

Ik heb dit pas gemaakt:

Dit is wat ik gemaakt heb. Ik heb eerst mijn nagels zwart gelakt met gosh/ nero. Hierna heb ik de kleuren geel, groen, blauw, roze en paars gebruikt.
Met een vloeibare eyeliner heb ik de bloemetjes op mijn nagels gemaakt. Ik heb de eyeliner van het kwastje gehaald met een watje en daarna gewoon langs het nagellak kwastje gehaald. Op mijn duim heb ik de paarse nagellak gebruikt, op mijn wijsvinger roze, op mijn middelvinger blauw, op mijn ringvinger groen en op mijn pink geel. De bloemetjes zijn best moeilijk om te maken. Ik vind het op mijn linkerhand niet moeilijk maar op mijn rechterhand vind ik het best makkelijk om deze bloemetjes te maken! Mijn tip: Blijven oefenen!

xxx

3 gedachtes over “Regenboog bloemen. NOTD

  1. moeilijk is dat het,
    je hand stilhouden!
    ik heb ook een tip,
    gewoon doorzetten en lakken!
    ik blijf altijd bibberen voor ik mijn kwast erop zet,
    en als mijn kwast eenmaal op mijn nagel zit,
    kan ik pest precies werken!
    liefs,
    denise

  2. gaaf,,
    ik heb ook die gele, en die groene lak. Kijk je ook een keer op ONS blog;

    Dreamaboutyoublog.tk

    xD. Kost een .nl adres veel geld?! xD.
    xxxx

Geef een reactie

