Nivea oogmake-up remover.

Sinds een tijdje gebruik ik nivea oogmake-up remover en ik ga jullie nu mijn mening geven over dit product!

De verpakking ziet er gewoon normaal uit. Ik vind het mooi dat er nog een zilveren randje om zit al hoewel ik daar niet echt op let.
Om je oogmake-up te verwijderen moet je het spul op een watje doen je moet oppassen dat er niet teveel uit komt dit had ik namelijk. Daarna ga je natuurlijk je ogen schoonmaken. Pas op dat je niet teveel spul op je watje doet want als het in je ogen komt (wat dus gebeurd als je teveel gebruikt) prikt je oog. Ook zie je dan heel de tijd een witte waas voor je ogen. Na een paar minuutjes gaat dit wel weer weg maar het is wel even irritant. Verder gaat je make-up er wel snel af.

Geef een reactie

