Oude parfum

Mijn moeder pakte pas al haar oude parfum weer te voorschijn:

Vroeger kreeg je in plaats van een buisje met parfum (tester) meestal zo’n flesje! En omdat mijn moeder in een drogist werkte (nu nog steeds) mocht ze ook wel eens van dit soort flesjes mee nemen.
In sommige zit nog parfum maar in sommige niet meer omdat bij sommige flesjes de parfum bedorven was.
Er zitten ook dure merken zoals Dior en Chanel bij. Alle flesjes zien er super leuk en schattig uit! Vooral die van Chanel:

Je ziet het op de foto niet zo goed maar dit zijn dus de Chanel flesjes.

Mijn moeder gaat ze in een soort kastje met een glazen deurtje zetten als decoratie. Ik vind deze flesjes veel leuker dan die buisjes die we nu krijgen. En jij?

xxx

Een gedachte over “Oude parfum

  1. ja ze zijn echt super schattig,
    zelf ik heb ook zoveel flesjes ik denk alles bij elkaar rond de 150 flesjes en 400 testers je weet wel van die kleine ronde dingen met parfum haha

Geef een reactie

