Met en zonder eyeliner.

Vandaag ga ik jullie foto’s van mezelf laten met en zonder eyeliner. Omdat ik blond ben staat het meestal een beetje gothic achtig vind ik zelf. En ik ben niet zo goed in het opdoen van eyeliner maar pas was het wel redelijk goed gelukt:

Zoals je ziet een heel dun lijntje hier een foto van heel mijn gezicht:

En foto van mijn halve gezicht met eyeliner. En hieronder een foto van links mijn oog met eyeliner en rechts mijn oog zonder eyeliner:

Voor de rest heb ik deze make-up gebruikt:
– Essence eyeliner.
– Gosh trio Metalic rose.

Hier nog wat tips om eyeliner op te doen:
– Houd je hand stil zet hem bijvoorbeeld op een tafel.
– Trek niet in een keer een lijn maar doe het in stukjes.
– Als je het te donker vind doe dan alleen eyeliner in de buitenste hoeken van je ogen.

En de laatste en beste tip:
– Blijven oefenen!

Wat vinden jullie mooier met of zonder eyeliner?

Geef een reactie

