Nagellak stash

Vandaag laat ik jullie mijn nagellak stash zien!

Op deze foto zijn het er 57 maar ondertussen heb ik er weer 2 bij gekocht.

Mijn favoriete merken:
– Gosh
– Hema eigenmerk
– O.P.I.

4 gedachtes over “Nagellak stash

  1. heeij

    ik kan het filmpje niet bekijken?! en dat wil ik ZZZZZZZOOOOOOOOO graag.

    Kijk je ook een keer op ons blog, daar staan mijn (lisa’s) nagellak stash ook bij. (met bijna al mijn lakjez)

    xxx

  2. hee~!
    ik kan alsnog het filmpje niet bekijken, want je hebt ‘m op privé film gezet (op youtube) dus moet je bij video uploaden klikken, en dan zie je ook die andere filmpjes staan en dan stata er: deze video is privé, en dan moet je dat in openbaar, of alleen voor mensen die de link hebben..

    xxxx

Geef een reactie

