De leukste ringtones.

Ik weet niet hoe ik op dit artikel ben gekomen maar ik vond het wel leuk. Dit keer niks met beauty and stuff maar iets heel anders. Ik ga jullie namelijk een paar leuke ringtones laten horen.

Ik begin natuurlijk met mijn eigen ringtone de indische waterlelies! Het is zo’n vrolijk deuntje en als je ringtone gaat zal iedereen vast verbaasd opkijken:

Je kent hem vast wel Kleiner hai, ken je het origineel niet zoek het dan maar even op op youtube. De nederlandse versie is natuurlijk ook leuk als ringtone:

Wie kent haar niet? Pippi Langkous!

Doebiedoebiedoebadoebidoebidoeba Perry! Waarschijnlijk ken je dit deuntje wel dit kan je natuurlijk ook instellen als ringtone en het geluid dat Perry maakt kan natuurlijk ook:

Wil je vrolijk wakker worden? Stel dan dit liedje in als wekker, een oud liedje maar je word er echt vrolijk van en dat heb je natuurlijk wel nodig als je ’s ochtends om half zeven op moet staan:

Wil je echt goed wakker worden in een keer? Ik geef toe je word er niet echt vrolijk van ’s ochtends vroeg maar je bent wel gelijk wakker:

Dit waren een paar ringtones. Wat ik (en waarschijnlijk veel meer mensen ook) doe is gewoon een liedje wat ik leuk vind instellen. Alhoewel ik nu al heel lang de waterlelies als ringtone heb :P

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden ook al was hij iets anders dan normaal.

4 gedachtes over “De leukste ringtones.

    • Dit is nog een bericht van toen ik nog niet zo lang bezig was met bloggen ;P
      Vandaar, ik probeer nu wel zoveel mogelijk op spelling en grammatica te letten (;

Geef een reactie

