NOTD Perry Nails!

Doebidoebidoebadoebidoebidoeba Perry! Wie kent hem niet? Perry het vogelbekdier van de serie Phineas and Ferb op Disney xd. Misschien vind je het kinderachtig maar hoe gek het ook klinkt een heleboel tieners vinden het leuk. Ik ook :D Ik zou er zelf niet voor thuis blijven ofzo maar ik vind het wel leuk als het bijvoorbeeld op tv is. Ergens op internet kwam ik een plaatje van een perry nagel tegen (alleen de duim) Ik heb dit ook gedaan maar dan op al mijn vingers!

Wat heb je nodig:
– Basecoat.
– Blauwe nagellak. (ik heb nummer 81 van de hema gebruikt).
– Oranje nagellak. (essence)
– Gele nagellak (essence 23 sundancer).
– Zwarte nagellak (gosh Nero).
– Witte nagellak (french manicure).
– Striper.

Stap 1:
Lak je nagels met basecoat en daarna lak je ze blauw. Zorg dat het een lichtblauwe kleur is of een beetje zeegroenig blauw.

Stap 2:
Je gaat nu de bek maken. Zet een streep met daarop een soort bolletje. Dit is het bovenste deel. Nu het onderste deel gewoon ertegen aan een groot bolletje.

Stap 3:
Ga nu met oranje langs de randjes van het gele en zet een streepje tussen het bovenste en het onderste deel van de bek.

Stap 4:
Zet nu twee witte stipjes. ( Ik doe dit altijd met een ikea potlood.)

Stap 5:
Zet nu twee kleine stipjes in de witte stip. Zorg dat de twee zwarte stipjes niet allebei naar voren kijken maar zorg dat ze een beetje ‘scheel’ kijken. Dit doet Perry ook. (Behalve als hij aan het werk is al geheime agent :P )

Stap 6:
Topcoat erover en je bent klaar!

Het resultaat:
 (Nagelriemen zijn nog wel vies!)

5 gedachtes over “NOTD Perry Nails!

  1. Haha, perry het vogelbekdier, ik had je niet verwacht en met niet verwacht bedoel ik natuurlich ik had je allanggg! verwacht!!!!

    —————————
    Doofensmirths deustere plannproductiesss!
    —————————

Geef een reactie

