10 things in my life.

Vandaag ga ik jullie iets vertellen over 10 dingen in mijn leven. Ik heb niks voorbereid ofzo nee ik verzin het allemaal ter plekken :P Misschien snap je het doel hiervan niet maar ik zal het uitleggen. Ik noem een ding wat bij mij hoort/ past en vervolgens vertel ik er iets  over.

1. Spitzen kettinkje;

Hierboven zie je een vage foto (webcam :P) Dit kettinkje heb ik altijd om op iedere foto zul je dit kettinkje ook zien. Ik heb dit kettinkje een keer voor mijn verjaardag gekregen.

2. Ring.
 
Ook deze ring heb ik altijd aan. Ik heb deze heel lang geleden gekregen en hij past alleen nog maar om mijn pink. Aan het ringetje hangt een jasmijn (?) bloemetje.

3. Vrienden, familie.
Natuurlijk heel belangrijk. Een paar van mijn vrienden. (natuurlijk heb ik er nog meer :))

Mooie hoofden x)

4. Dansen;
Ik houd heel erg van dansen ik zat op moderne dans en klassiek ballet maar nu zit ik alleen nog maar op klassiek ballet. Ook dans ik op spitzen.

5. Dieren;
I love my animals!(ll’) Ik heb 6 cavia’s 1 binnen in huis 2 buiten en 3 in ons tuinhuis. En we hebben nog een hond. Ik zal een foto van mijn hond laten zien, Scottie:

6. Roze!
Ik vind het echt een geweldige kleur :D
Geen plaatje want je hebt heel veel roze tinten :P

7. Sieraden!
Ik heb sowieso iedere dag sieraden aan ook al is het weekend. Ik ben vooral verslaafd aan ringen. Op het moment iets minder verslaafd aan oorbellen.

7. Stenen.
Het klinkt misschien stom maar ik verzamel stenen. Natuurlijk geen stenen die je los op straat vind maar edelstenen. Dus wel mooie :P

8. Foto’s.
Ik vind het leuke herinneringen en ik vind het leuk om foto’s te maken.

9. Nagellak.
Zoals je waarschijnlijk al aan de artikelen had gemerkt. Ik ben helemaal verslaafd aan nagellak! Ik lak ze meestal om de 2 dagen en ik doe er altijd iets van nail-art bij want ik vind ze anders zo saai:P

10. Laptop!
Jaa want ik ben verslaafd aan internet. Zelfs op vakantie ga ik op zoek naar een internet café. En vanaf mijn laptop werk ik natuurlijk ook aan mijn site.

Ik heb er zo een maar dan in het grijs/zilver.

Dit waren 10 dingen in mijn leven!

Een gedachte over “10 things in my life.

Geef een reactie

