Blauwe oog look.

Vandaag laat ik jullie een oog look zien. Het is een mooie opvallende ooglook die simpel te maken is.


(Klik op de foto als je hem in het groot wilt zien.)

De producten die ik heb gebruikt:
– Gosh trio, metallic rose.
– Blauwe oogschaduw nummer 3. (Een duo met heel licht blauw en donker blauw.)
– Mascara van maybelline.
– Hema oogschaduw basis.

Natuurlijk doe ik altijd eerst oogschaduw basis op.
Hierna heb ik een witte basis uit het gosh trio over mijn hele ooglid op gedaan ik doe meestal een licht kleurtje zoals wit als basis.
Hierna heb ik de lichtste kleur van het hema duo tot het midden van mijn ooglid aangebracht. Daarna heb ik een de donkerblauwe kleur aangebracht vanaf het midden tot in de buitenste ooghoek.
Ook heb ik een beetje oogschaduw onder mijn oog aangebracht. Dit vind ik altijd wel mooi.

Vanaf een afstand.

Geef een reactie

