Roze oog-look tutorial.

Vandaag ga ik jullie een roze oog look tutorial laten zien. En jammer genoeg niet met een filmpje want ik heb nog steeds geen goede camera dus jullie zullen het voorlopig met foto’s moeten doen.
Deze ooglook ga ik jullie laten zien:

Op deze foto zie je de verschillen in de ogen niet zo goed. Maar ik heb deze producten gebruikt:
– Max colors, 12 kleuren Roze tinte. (action 0,99) Tweede kleur van de bovenste rij. (De bruine)
 
-Essence. (Cosmic angel 02.)
– Donker en licht roze. (Hema 08)

– Oogschaduw basis. (Hema 2,50)
– Maybelinne mascara.
– Kohl eyeliner.
~ Eerst breng je natuurlijk oogschaduw basis aan. Hierna heb ik de grijs/ witte oogschaduw van Essence als een soort basis aangebracht. Gewoon over heel je ooglid. Hierna heb ik de lichtroze van de duo oogschaduw in het midden van mijn ooglid aangebracht. Ik heb het echt alleen in het midden aangebracht, ik ben niet doorgegaan tot de buitenste ooghoek. Want in deze hoek ga je nu de donker roze kleur aanbrengen. Blend de kleuren goed zodat het in elkaar overloopt. Wat je nu nog doet is de bruine kleur pakken en die in de arcadeboog aanbrengen. Zo krijg je net een iets mooier effect doordat de bruine kleur een beetje goudachtig lijkt. Nu nog mascara en eyeliner en je bent klaar!
Dit is de enige (over belichte) foto waarop je de kleuren overgang en de brons/goudachtige kleur een beetje ziet:

(Klik op de foto voor een grotere foto en een beter resultaat.)
Ik hoop dat dit een beetje een duidelijke tutorial was! Tips zijn altijd welkom!

2 gedachtes over “Roze oog-look tutorial.

Geef een reactie

