Van lange naar korte nagels.

De titel zegt het al. Mijn lange nagels zijn verdwenen. Ik had best lange nagels maar mijn nagels zijn niet echt sterk. Er zitten vaag van die velletjes op, ze breken snel en ga zo maar door. Toch waren mijn nagels best lang. Maar gister braken mijn nagels een voor een af. Eerst mijn duimen toen mijn middelvingers en toen mijn  mooiste en langste nagels: die van mijn ringvinger. En nou zijn ze dus allemaal gemillimeterd. Ik vind het echt jammer maar volgens mij is het ook wel een keertje goed voor mijn nagels zodat al die velletjes er weer af zijn en ik ze weer gewoon opnieuw kan laten groeien.

Hierboven zijn mijn nagels nog lang, op mijn pink na.
En zo zijn ze nu:
(sorry webcamkwaliteit geen tijd, huiswerk. )

Ik vind het echt super jammer! Maar ik ga ze weer gewoon lang laten groeien dan kan ik tenminste weer nail- art designs uitproberen :).
Wat ik doe om mijn nagels sneller te laten groeien:
– Knoflook nagellak verharder gebruiken (Gemaakt via beautygloss.nl).
– Nagelriemen naar achter duwen.
– Iedere dag mijn nagels bij vijlen.

Misschien nog leuk om te weten:
Je nagels groeien ongeveer 0,1 mm per dag. Bij mannen gemiddeld sneller dan bij vrouwen.

Bij mij duurt het ongeveer 2 weken voordat mijn nagels weer lang zijn dus ik hoop dat die twee weken snel voorbij zijn en dat mijn nagels een beetje snel groeien zonder scheurtjes.

Wat vinden jullie trouwens mooier? Korte nagels of lange nagels?

3 gedachtes over “Van lange naar korte nagels.

  1. Ik heb dit weekend ook mn nagels kort geknipt. er zaten ook van die rare velletjes aan. weet jij misschien iets om dat tegen te gaan? Wel een leuke blog! Die perry-nagels zijn hip! <3
    Liefs,
    Sophie

Geef een reactie

