Huiswerk tip, wrts

Je zal het vast wel gemerkt hebben, ik heb nogal veel huiswerk. Ik probeer in het weekend zoveel mogelijk artikelen vooruit te werken maar dit is best moeilijk! Maar om toch wat sneller klaar te zijn met leren wil ik jullie kennis laten maken met wrts dit is een site waarop je heel makkelijk woordjes kunt leren! Hoe ga je te werk?
– Eerst maak je een account aan en log je in.

(klik op de foto voor een duidelijker beeld)
Je krijgt nu alle woordenlijsten te zien die je al gemaakt hebt.

-Hoe maak je een woordenlijst? Heel simpel klik op: woordenlijst aanmaken en nu moet je alle woordjes over typen.

– Hier zie je een woordenlijst van mij.

– Nu kun je gaan oefenen onderin zie je een vakje waarin je kunt zien hoeveel fouten je hebt.  

– En als je antwoord fout is, word je antwoord verbeterd en later nog een paar keer overnieuw gevraagd zodat je het woordje goed in je hoofd krijgt!

In ieder geval is wrts heel handig! Kende je wrts al of niet? Vertel het me in de comments!

3 gedachtes over “Huiswerk tip, wrts

  1. heey, ik gebruik teach2000.
    vind ik fijner, meerdere keuzes enzo.
    op teach2000.nl staan ook allemaal woordenlijsten, die van frans van mij staan er heel vaak tussen :D

Geef een reactie

