Nail-art Roosjes.

Eerst: Morgen het filmpje!
En vandaag een nail tutorial!

Ik ga jullie laten zien hoe je roosjes op je nagels moet maken. Ik heb paarse roosjes gemaakt maar je kan het met allerlei kleuren doen! Zelf vind ik paars en roze het mooist.

Wat heb je nodig:

– Een witte lak van een french manicure setje van Paris Memories.
– Groen van Essence.
– Paars van Essence.
– Gosh nero.

Stap 1:
Eerst een basecoat ik gebruik er een van Rimmel Londen. Daarna lak je je nagels zwart.

Stap 2:
Zet met een striper/saté-prikker/potlood twee stipjes met witte nagellak tegen over elkaar. Hetzelfde doe je met de paarse nagellak.

Stap 3:
Je gaat nu de stipjes door elkaar mixen met een saté-prikker. Mix het niet te lang want de kleur verschillen moeten nog wel te zien zijn.

Stap 4:
Nu ga je als laatste de groene blaadjes op je nagels maken met een saté-prikker of een striper.

Stap 5:
Dan nog een laagje topcoat erover en dan is dit het eind resultaat:

I hope you like it!

5 gedachtes over “Nail-art Roosjes.

  1. Yes, I like it!<33

    Ik ga je site zeker volgen, vind hem erg leuk!
    Ik zou zeggen: ga zo door, en ik kijk al uit naar het filmpje van morgen!

    xliefs.

    • Ja klopt maar ik heb alleen de manier om de roosjes te maken van beautylab er bestaan namelijk een heleboel filmpjes en foto’s van roosjes op je nagels ;)

Geef een reactie

