Filmpje: Paarse ooglook

Vandaag de allereerste oog tutorial die ik film. Ik heb er ook foto’s bij gemaakt omdat ik nog steeds met mijn mobiel film en (nog) geen andere camera heb. Dus sorry voor de slechte kwaliteit maar dan zien jullie in ieder geval hoe ik het gemaakt heb! :)
Oja, ik zit af en toe met mijn hand irritant voor het beeld maar dit had ik zelf niet door ik zal er in ieder geval volgende keer op letten :P
Het filmje:
De foto’s (Klik op de foto als je hem in het groot wilt zien.) :



Op deze foto zie je goed het kleuren verschil:

Hopelijk vinden jullie de look mooi, op de foto’s ziet hij er toch wat anders uit dan in het echt. In het echt zie je het donkere lijntje beter ;)

Een gedachte over “Filmpje: Paarse ooglook

  1. hi!This was a really brilliant Topics!
    I come from milan, I was luck to come cross your subject in google
    Also I get a lot in your theme really thank your very much i will come later

Geef een reactie

