Mijn haar…

Ja, de titel zegt het al een pagina over mijn haar. Ik ga jullie vandaag iets over mijn haar vertellen. Mijn haar is (vind ik zelf) lang, tot ongeveer op mijn heupen. Ook is het heel dik. Verder is mijn haar blond. Als ik mijn haar in een vlecht doe zie je dat mijn haar verschillende kleuren blond heeft. 

Meestal heb ik mijn haar in een staart/knot of los met een plukje/vlechtje naar achter. Als het warm is heb ik het sowieso nooit los.  In de zomer is mijn haar blonder dan in de winter maar dat zal bij de meeste mensen wel zo zijn. 

Toen ik pas geboren was had ik stekels. Ik heb mijn haar nooit afgeknipt en vandaar dat het nu zo lang is. Ik zou wel eens willen weten hoe kort haar me staat maar afknippen? Nee doe maar niet. Ik heb wel een lock/ schuine pony maar die laat ik nou groeien. Zodat ik het gewoon vast kan doen in een klein vlechtje of gewoon in een staart zonder dat er heel de tijd een lock voor mijn ogen hangt.

 Hier een foto van mijn haar los:

 

Van voren heb ik nog een lok een schuine pony. In de winter heb ik die altijd voor m’n gezicht hangen maar in de zomer is dat een beetje warm dus dan doe ik mijn lok meestal met een speldje naar achter.

Zo zit mijn haar best vaak, met een vlechtje.

En zo ziet mijn haar eruit als het helemaal gekruld is:

Dit was wat over mijn haar! Vragen, stel ze in de comments!

3 gedachtes over “Mijn haar…

Geef een reactie

