Gezocht…

Misschien een beetje een rare titel maar ik zoek mensen die heel goed zijn in het maken van mooie lay-outs! Ik kan zelf wel simpele lay-outs maken maar als er iemand is die echt een super mooie lay-out kan maken meld je dan even :P Ik zou hier graag iets van een mooi logo willen of een banner het maakt niet uit in ieder geval iets mooier ;) :

Klik op het plaatje om het groter te zien…

Ik zou echt super blij zijn als iemand hier iets voor kan maken!

En, morgen natuurlijk het filmpje  maar ook een extra post omdat ik dit niet echt een beauty/lifestyle post vind ;)

7 gedachtes over “Gezocht…

  1. Als jullie iets willen maken zou ik er echt super blij mee zijn! Je kan het dan op sturen naar: hotb-g@live.nl
    Het gaat dus niet om de achtergrond maar om dat ding wat op het plaatje staat ;)

    • Ik had je ook al terug gemaild en ik vind deze ook heel leuk alleen er is een probleem: hij is te groot de afmetingen moeten 930 x 198 pixels zijn.

Geef een reactie

