Over de site…

Ik merk dat ik steeds meer bezoekers krijg! Echt super leuk (: Ik hoop dat ik er in de toekomst nog veel meer krijg.

Ik bedenk me net dat ik eigenlijk nog nooit heb verteld waarom ik deze site ben gestart dus dat ga ik nu doen:
Ik zal bij het begin beginnen, toen ik (ik weet het niet meer precies) 10 jaar was zocht ik op internet anti-verveel tips. Ik kon nergens iets vinden dus dacht ik, ik maak mijn eigen site waar anti-verveel tips op staan. Nou ik was al heel blij toen ik 5 bezoekers had haha! Daarna startte ik er een meidensite bij. Deze site’s heb ik best lang gehad. Hierna begon ik met hotb-g.tk en deze site heb ik best lang gehad. Ik heb ook heel lang getwijfeld of ik een nieuwe site met wordpress.com moest startten of dat ik gewoon door moest gaan met hotb-g.tk op websitemaker.nl maar ik heb toen toch besloten om een nieuwe site te beginnen. En ik ben nu heel blij dat ik dit gedaan heb! Ik heb nu ongeveer 90 bezoekers per dag en ik vind het best veel aangezien ik nog maar een maand bezig ben :) Ik hoop dat ik nog veel meer bezoekers krijg! Dus: Vertel aan iedereen die een geinterreseert is in beauty en lifestyle over mijn site! En: tips zijn altijd welkom!

Wat ik hoop te bereiken met deze site:
– Filmpjes maken in goede kwaliteit!
– Veel bezoekers krijgen.
– Bekend worden op internet :)

3 gedachtes over “Over de site…

  1. weetje als je een bekende blogger wilt worden is het misschien handig om je vragen te beantwoorden ;)
    paar posts terug had ik een vraag gesteld maar nee hoor geen antwoord.. BEETJE JAMMER…

    • Sorry ik ben ook maar een mens, ik dacht dat ik al geantwoord had maar dat had ik nog niet gedaan dus zal ik het nou even doen: Nee ik heb er niks aan veranderd ik heb hem gewoon zo over genomen.

  2. @ Lisa, sorry dat ik me ermee bemoei hoor maar het is maar een antwoord.

    En ik vind je blog echt leeuk, en kijk elke dag of er wat op staat. ik weet zeker dat het gaat lukken om een bekende blogger te worden meis!

    xx’

Geef een reactie

