Hakken…

Bij mij op school geven ze vanaf september tot en met december (kerst) stijldans lessen. Je hoeft er niet persé aan mee te doen maar ik vind het wel leuk dus doe ik er aan mee. Op donderdag middag hebben we ongeveer 2 uur (na schooltijd) les in de aula van onze school. Met kerst is er bij ons een school een kerstbal/ gala en dan moeten alle stijldansers afdansen. Ook voor een beoordeling. En dan moet je natuurlijk ook een jurk en hakken hebben. En omdat we vanaf deze week op hakken moeten dansen ben ik ze zaterdag gaan kopen en deze hakken zijn het geworden:

Het is een open hak. De hak is ongeveer 9 centimeter. Bij mijn tenen zit er ook een stukje open, dit snijdt wel een beetje in je nagelriemen. Ze hebben een matte zwarte kleur en ze zijn te koop bij de van Haren voor 20,-

Ik kan er gewoon normaal op lopen en dansen lukt ook. Ik vind het best leuk staan maar ik ga ze denk ik niet aan doen naar school omdat mijn voeten dan best veel pijn doen omdat ik normaal gewoon op platte laarzen en sneakers loop. Maar voor stijldansen ga ik deze dus gebruiken.

Hoe vinden jullie ze?

Een gedachte over “Hakken…

Geef een reactie

