Nieuwe O.P.I lakjes!

Ja O.P.I komt met nieuwe nagellak en niet zomaar lakjes… Dit keer introduceert O.P.I Justin Bieber nagellak. Justin Bieber heeft deze lakjes in samenwerking met O.P.I. gemaakt. Het klinkt misschien raar in je oren een jongen en nagellak maar het is echt waar! De collectie heet naar een liedje van Justin Bieber: One less lonely Girl.
De lakjes zijn alleen in Amerika te koop maar waarschijnlijk kan je ze op site’s zoals ebay ook kopen. Ik zal jullie een paar kleurtjes laten zien:

Ik vind het best leuke kleurtjes maar niet echt bijzonder. Dit zijn alle kleuren:

-Step 2 the Beat of My Hart
-One Less Lonely Glitter
-Me + Blue
-Give Me The First Dance
-Prized Possession Purple
-OMB

Ik blijf jongens en nagellak een rare combinatie vinden. Ik ben benieuwd wat we nog meer van Justin Bieber te zien/ horen krijgen op het gebied van make-up/ beauty.

Wat vinden jullie van de kleurtjes?

Geef een reactie

