I want it!

Ik zag vandaag deze nagellak op internet:

(bron http://sillysilsil.com)

Ik vind het echt een super mooie kleur! Volgens mij lijkt deze kleur een beetje op een kleurtje die ik van de hema heb:

In ieder geval vind ik dat Rimmel London hele mooie nagellak kleurtjes heeft! Pas heb ik ook een kleur gekocht: flirty coral. Dit is een koraal (oranje) achtige kleur. Hier zal ik binnekort een swatch van maken. Wat ik ook fijn vind aan de Rimmel Londen lakjes is dat ze een hele brede kwast hebben zodat je gelijk heel je nagel in een keer lakt. Het is wel even wennen maar het lakt heel fijn! Ook blijft de nagellak vrij lang zitten.
Ik heb volgende week vakantie en dan ga ik zeker even kijken of ik deze kleur kan vinden. Ik heb al meer dan drie weken geen nagellak gekocht. Dit is echt mijn record ;)

Vinden jullie het ook zo’n mooie kleur?

Geef een reactie

