Gosh nagellak

Misschien ken je dit cosmetica merk wel misschien niet maar ik ga jullie vandaag in ieder geval iets over het merk Gosh vertellen.

Ik zelf ben helemaal fan van Gosh het is een internationaal cosmetica merk dat make-up en nagellak verkoopt. Ik ga jullie vandaag niks over de make-up vertellen maar wel over de nagellakjes!

Gosh is te koop bij het kruidvat. De prijzen liggen rond de 7,- euro. In Frankrijk staan alle Gosh producten zelfs tussen merken zoals Chanel en Dior.

Dit zijn alle kleurtjes die ik heb. Negen in totaal.

– Gosh nero

Een zwarte nagellak. Ik kan niet echt iets over deze kleur vertellen want zwart is zwart. Deze nagellak is in ieder geval heel dekkend je hoeft maar een laag aan te brengen.

-540 Ocean
 
Zoals de naam al zegt: ocean. Dit is een hele mooie glanzende blauw. Ik heb hem nog niet vaak opgehad maar je hebt wel meer dan een laag nodig. Het is in ieder geval wel een aparte kleur ook door de glans die erin zit.

-541 Gasoline
 
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom dit lakje de naam benzine heeft maargoed. Dit is een hele mooi kleur! Het is een lichte paarse kleur met kleine glittertjes. Deze lak is ook heel mooi als je hem bijvoorbeeld over zwart heen lakt.

-543 Pink Rose
 
Dit is een van mijn favoriete kleuren en ik heb deze ook al vaak opgehad. Het is een hele mooie zalm/ koraal achtige kleur. Voor deze lak heb je ongeveer 2 laagjes nodig.

-547 Blue Monday
 
Dit is hetzelfde soort lakje als de paarse gasoline. Een donker blauwe kleur met hele kleine glittertjes. Ook deze is mooi over bijvoorbeeld een zwart.

– 555 Silver

Als je wilt opvallen of je hebt bijvoorbeeld een feestje moet je deze lak zeker nemen! Dit is een hele mooie zilveren kleur. Het is geen transparante lak met glitters maar een echte zilver. Ik gebruik deze kleur vaak voor nail-art.

– 569 Flamingo

De naam past er perfect bij! Dit is een fel roze kleur. Ik vind dat het wel een aparte kleur roze is die je niet veel ziet. Je hebt twee laagjes nodig.

– 571 Wild lilac

Als ik een kleur nagellak uit moet kiezen is dit zeker mijn favoriet! Dit is een hele mooie kleur paars. Hij dekt ook heel goed aan een laagje heb je al genoeg. Hij past ook heel goed bij de volgende kleur die ik jullie laat zien.

– 594 Miss Grey

Deze kleur past perfecht bij de paarse kleur hierboven. Dit is ook een van mijn favoriete kleuren! Ik heb deze al heel vaak op mijn nagels gehad. Ik gebruik deze ook heel vaak voor nail-art als ik bijvoorbeeld mijn nagels paars lak met grijze stipjes.

Dit zijn al mijn Gosh nagellakjes! Het zullen er snel meer worden denk ik. Ik vind de kwaliteit van de nagellak heel goed. De nagellak blijft er bij mij meestal drie dagen op zitten. Gosh heeft ook aparte kleurtjes die je niet vaak ziet. Er zitten ook twee ijzeren (?) balletjes in. Als er balletjes in zitten is de kwaliteit van de nagellak meestal goed want door de balletjes blijft de nagellak vloeibaar. Misschien vind je de nagellak duur 6,95 maar bedenk wel dat het goede kwaliteit is!

Vinden jullie Gosh ook een fijn merk?

5 gedachtes over “Gosh nagellak

    • Als je het vergelijkt met essence is de kwaliteit wel veel beter en als je twee keer een essence lakje koopt heb je al het geld om een gosh lakje te kopen haha :P

Geef een reactie

