Mijn favoriete site’s; Deel 1

Dit is deel 1 van mijn favoriete site’s hierin laat ik jullie iedere keer vijf van mijn favoriete beauty site’s en youtubers zien.

– Beautygloss:
Deze site is gemaakt door Masha. Er wordt iedere dag minstens een bericht gepost en vaak zelfs 2. Ook komt er iedere zaterdag een beautyfilmpje online. Ik vind de lay-out erg mooi, roze :) Ik vind de artikelen die Masha schrijft ook erg goed. Volgens mij is dit een van de populairste beauty site’s van Nederland. Ik kwam op beautygloss via girlscene en vanaf die dag kijk ik iedere dag op haar site.

– Veracamilla:
Deze site ontdekte ik door een vriendin. Ook op deze site worden iedere dag artikels geplaats. Er komen twee filmpjes per week zeker een plus punt! Verder vind ik dat de eigenaresse van de site echt haar eigen mening geeft over producten en dat vind ik heel leuk om te lezen! 

– Meganhearstmake-up:
Is een Amerikaans meisje en ze plaats hele leuke tutorials op youtube. Rond halloween laat ze bijvoorbeeld halloween looks zien en ze maakt simpele tutorials waarin ze bijvoorbeeld een look van de Olsen Twins na maakt.

– Nikkie tutorials:
Dit is een Nederlands meisje die in het Engels filmpjes maakt op youtube. Er kijken veel Amerikanen naar haar filmpjes daarom praat ze ook Engels. Ze heeft nu ook Nederlandse filmpjes die ze voor de site van Benelux next topmodel maakt.

-Girlscene:
Dit is een hele populaire site gemaakt door Monique. Er worden iedere dag ongeveer 4 of 5 artikelen per dag gepost. Ook is er een heel groot forum. Als je de laatste trends wilt weten moet je zeker eens op deze site kijken.

Bezoeken jullie deze site’s ook?

2 gedachtes over “Mijn favoriete site’s; Deel 1

  1. Ja, die site’s bezoek ik ook! De youtubers weer niet, ik vind dat zelf niet zo leuk, die maku-up tuts. Wel vind ik de filmpjes op de sites erg leuk!

Geef een reactie

