Ringen

Ringen, je hebt ze in allerlei soorten en maten. Ik heb vandaag een paar populaire ringen voor jullie op een rij gezet:


Six sieraden. Je ziet op het moment heel veel ringen met grote maar ook kleine bloemen.


Six sieraden. Je ziet overal I (L) New york nu ook op ringen!


Six sieraden. Je ziet ze overal ringen die om twee vingers kunnen. Je hebt ze in verschillende soorten.

Dit is ook een Two finger ring. Je hebt ze dus ook met steentjes.


YDELTUYT.nl. Zelf vind ik deze ring echt super mooi! Het is een edelsteen op een ring je hebt ze in verschillende kleuren.


Six sieraden. De Eifeltoren zie je vaak op shirtjes, tassen en ook op ringen.


H&M, Ik ben al super lang op zoek naar deze ring hij is te koop bij de h&m maar bij de h&m in mijn stad hebben ze hem niet!


H&M, een kleine foto maar ook deze ring vind ik super leuk!

Ik vind ringen altijd heel leuk. Ik vind dat Six en de H&M hele leuke ringen hebben. Zelf is er geen Six in de stad waar ik woon en de H&M hier heeft niet echt veel sieraden. Maar donderdag ga ik naar Breda en ben al een tijdje aan het sparen dus ik zal waarschijnlijk veel sieraden kopen.

3 gedachtes over “Ringen

Geef een reactie

