Halloween tutorial?

Vandaag even geen beauty post maar meer een vraag: zouden jullie het leuk vinden als ik een halloween tutorial maak?

Ik heb namelijk een betere camera gevonden! Ik zag in een ander filmpje op youtube dat ze hun ipod gebruikten en ik heb ook een ipod en nu kan ik dus scherpere filmpjes maken! Ik heb mijn ipod al langer maar ik kwam er vandaag pas achter ;)

Maar goed, ik kan dus betere filmpjes maken. Jeej :)
Ik zat dus te denken om een halloween tutorial te maken. Wat zouden jullie hier van vinden?

Ik zal morgen weer een normale post schrijven.

Een gedachte over “Halloween tutorial?

Geef een reactie

