Filmpje; Shoplog Breda

Vandaag een filmpje waarin ik laat zien wat ik allemaal gekocht heb in Breda:

Ik kom misschien een beetje moe over maar ik bleef met een paar vriendinnen bij een andere vriendin slapen en ik ben heel de nacht wakker geweest vandaar ;)

8 gedachtes over “Filmpje; Shoplog Breda

  1. oh oeps, ik drukte opeens op verzenden; hier komt de rest van het bericht xd

    —————————————————-
    die felroze heb ik ook die van sephora!

    xD ik ben lisa van dreamaboutyou.tk maar ik heb een nieuwe site ;D.

    xxx

Geef een reactie

