Fuck yeah pretty nails

Eerst wilde ik jullie mijn halloween tutorial laten zien maar youtube doet raar dus ik zal het filmpje morgen online zetten!

Dit keer ga ik jullie iets vertellen over Fuckyeahprettynails.tumblr.com.

Als je dit adres surft kom je op deze site. Als je naar beneden scrollt zie je allerlei nail-art desings. Iedere dag worden er nieuwe foto’s geplaats door verschillende mensen.
Als je boven aan de pagina kijkt zie je index staan hiernaast zie je archive staan. Als je hier op klikt kom je in het archief terecht. Je ziet hier alle maanden van het jaar en alle nail-art designs die er gepost zijn.

Als je op het plaatje klikt krijg je het in het groot te zien.

Deze site is erg makkelijk voor iedereen! Ook als je bijvoorbeeld nog niet zo goed ben in het maken van nail-art er staan hele simpele designs op:


Gemiddeld:


En de moeilijke designs:



Ik zou zeggen kijk eens op deze site want ik denk dat iedereen er wel iets leuks op kan vinden!

2 gedachtes over “Fuck yeah pretty nails

Geef een reactie

