fout

fout

3 gedachtes over “fout

  1. Haai meid.

    Ik ben via google op je website gekomen.
    ik heb vandaag de sims 3 voor het eerst gespeeld en ik snapte er echt helemaal niks van.
    Het spel is echt traag, je kon moeilijk in en uit zoomen.. heel anders dan de sims 2.
    ben echt teleurgesteld. ook het beeld was echt niet mooi, geen idee hoe dit komt? bij jou ziet het er al beter uit op de foto’s.

    Vind dat de sims veel te moeilijk is gemaakt om er nog echt lol mee te hebben. Ik ga weer lekker met de sims 2 verder, haha!

    liefs.

    • Ik snap wat je bedoeld, ik speelde eerst ook de sims 2 en toen ik de sims 3 ging spelen snapte ik er ook niks van en heb ik een hele tijd gewoon de sims 2 nog gespeeld, maar later ging ik het weer proberen en nu vind ik het veel leuker dan de sims 2 (;

Geef een reactie

