This or that; Tag

Vandaag een tag!
 
Fashion
Spijkerbroek of Joggingspak, ik draag nooit een jogginspak
Lange mouwen of korte mouwen, je kan er altijd een vestje over doen ofzo en ik heb het niet snel koud.
Jurken of rokken, wel korte jurkjes!
Streepjes of ruitjes, streepjes! ik vind ruitjes een beetje kakkerig.
Teenslippers of sandalen, ze hebben leuke printjes.
Sjaals of hoedjes, draag ik vaker ik heb geen hoedjes
Oorknopjes of oorhangers, je hebt ze in leuke printjes
 Kettingen of armbanden, kettingen en armbanden draag ik eigenlijk allebei heel veel

Hakken of platte schoenen, ookal doen ze heel veel pijn!
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen, tja deze vond ik een beetje vaag:P
Jasje of  vest, zit lekkerder.

 
Make-up
Blush of Bronzer, blush vind ik natuurlijk staan.
Lipgloss of lipstick, geeft een mooie glans
Eyeliner of mascara, ik heb blonde wimpers dus daarom is mascara mooier
Foundation of concealer, ik gebruik het allebei (nog) niet omdat ik het niet echt nodig heb.
Neutraal of kleur, ik houd van kleur
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw, veel handiger!
Kwasten of sponsjes, ik haat spons oogschaduw dingen!
 
Nagels
OPI of China Glaze, ik heb nog niks van China Glaze
Lang of kort, maar geen nepnagels
Acryl of natuurlijk, veel mooier
Felgekleurd of donker, staat lekker vrolijk;D
Met nailart of zonder nailart, ik ben gek op nail-art!
 
Body
Parfum of Bodyspray, vind ik handiger
Lotion of body butter, ook handiger
Douchegel of zeep, meer geurtjes om uit te kiezen
Lush of andere merken, hier in de buurt verkopen ze geen lush
 
Haar
Krullend of stijl, wel met een stijltang ;)
knot of paardenstaart, ligt eraan, meestal een knot.
Schuifspeldjes of clipjes, ze zijn niet zo opvallend
Haarlak of gel, spuit je er lekker makkelijk in! 
Lang of kort, ik heb zelf lang haar dusja.
Licht of donker, blond
Lok of pony, heb/had ik
Los of vast, staat leuker
Overig
Regen of zonneschijn, je zal misschien denken, huh? maar ik vind regen fijner dan hitte.

Zomer of winter, leukere kleren!
Herfst of Lente, alles gaat weer bloeien
Chocolade of vanille, ik lust geen chocolade.
Westen of oosten, omdat ik hier zelf woon (europa)
Als je deze tag ook over wilt nemen doe het dan vooral! Ik heb de tag van:  realbeautylife.blogspot.com
Geef een reactie

