It’s Gosh

Vandaag weer iets over Gosh nagellak, ik zag namelijk dat Gosh ook een holografisch lakje heeft!
Gosh holographic:

(niet mijn nagels)

Als je de nagellak op je nagels doet veranderd hij langzaam in een holografische lak. Dit betekend dat er een hele mooie glans op  komt. Als je de kleuren in het licht houd veranderen ze, blauw, rood, geel, groen enzovoort. Het lijkt net of je een soort folie op je nagels hebt maar het is dus gewoon nagellak! Ik zelf heb hem nog niet in het kruidvat zien staan maar als ik hem ergens zie ga ik hem zeker kopen!
Gosh 549 holographic.

Een gedachte over “It’s Gosh

Geef een reactie

