EMA’s 2010

Ik ga jullie vandaag de mooiste en apartse outfits laten zien:


Miley Cyrus in een Dolce&Gabanna jurk zelf vind ik hem niet zo mooi.
Ke$ha in haar typische stijl.
Katy Perry in een mooi fel rood jurkje.
En Rihanna in een sjieke gala jurk.


Shakira, die zorgde voor een spetterende opening.

Tayler Momsen, met een hele donkere smokey eye.

Het team van Jack Ass.

B.O.B. in een simpele maar toch leuke outfit!

Dit waren een paar outfits!

Ik stel het filmpje steeds uit maar ik heb het al gemaakt maar ik heb echt geen tijd om het te uploaden! Ik heb deze week iedere dag minstens 2 toetsen en ik moet super veel leren! Dus daarom schrijf ik gewone artikelen en plaats ik zaterdag 2 filmpjes.

Een gedachte over “EMA’s 2010

Geef een reactie

