Feest jurkjes

Zoals ik een tijdje terug vertelde doe ik aan stijldansen op school. Ik heb toen mijn hakken laten zien maar binnenkort moet ik dus ook afdansen en is er een kerstbal/ gala op school dus ik ga jullie vandaag een paar gala/ feest jurkjen laten zien:


ZARA, 69.95
Ik vind dit jurkje echt super schattig! Alleen misschien iets te kort om in te stijldansen. Wel vind ik het mooi dat het jurkje een beetje bol loopt door de tule.

 
ONLY, 39,95
Een vrij simpel jurkje maar toch leuk. Misschien is dit eerder een jurkje voor een disco. Misschien valt het jullie niet op maar ik vind het er een beetje raar uitzien dat de rug van het model een beetje oranje is en de armen en benen vrij wit.


VILA, 49,95
Ik vind dit jurkje echt super schattig! Ook dit jurkje is simpel maar toch leuk door het bandje. 


VERO MODA, 26,95
Ik vind dit ook een leuk jurkje door de tule.

VERO MODA, 34,95
Dit is een iets langere jurk en misschien iets geschikter voor gala ik vind het model een beetje vaag lopen maar ik vind de soort band die ook nog over de rug loopt erg leuk!

Dit waren wat jurkjes. Wat vinden jullie?

Geef een reactie

