Finale Benelux next topmodel

Eindelijk is het dan zo ver! De finale van Benelux next topmodel! Op maandag 15 november om 20:30 op rtl 5.

Aan het begin van de wedstrijd deden er in totaal 12 meisjes mee. Iedere week moesten ze een fotoshoot doen en iedere week viel er een iemand af. In de 8ste aflevering gingen de finalisten naar Aruba. En nu zijn er nog 4 finalisten over die in de live finale staan!

De 4 overgebleven finalisten:

Alix

Marjolein

Melissa

Renée

Dit zijn de vier finalisten een paar foto’s uit fotoshoots:

Zelf ben ik voor Alix ze is de jongste 16. Ik vind dat ze op iedere foto leuk staat, ze heeft een hele mooie lach. Verder vind ik Melissa (18) ook erg goed! Marjolein (20) vind ik niet echt bijzonder en ze drinkt altijd erg veel alcohol. Renée vind ik te arrogant ze vind zichzelf erg zelfverzekerd maar ik noem het arrogant. Ik denk dat Renée (22) wel een goede kans maakt omdat ze ook altijd mooi op foto’s staat maar door haar arrogantie vind ik haar niet goed.

Ik ga zeker naar de live finale kijken  en jullie?

3 gedachtes over “Finale Benelux next topmodel

  1. Ik was ook voor Alix (L)
    Zij was gewoon superknaap! Maar ze stondt ook altijd wel leuk op foto’s.Dr catwalk was alleen niet geweldig… René vondt ik aan de ene kant wel arro, maar ze kon ook best aardig zijn… Marjolein vondt ik ook te veel drinken en Melissa kon heel goed catwalk lopen! (vindt ik)

    ————————————————–
    Jammer dat ze (Alix) in de finale bij de 2e eleminatieronde afvieel! Melissa heeft gewonnen!

Geef een reactie

