Mijn favoriete muziek op het moment

Vandaag ga ik jullie vertellen welke muziek ik op het moment het meeste luister. Natuurlijk veranderd dit erg vaak want er komen natuurlijk erg vaak nieuwe liedjes. Ik luister vooral veel naar pop muziek dus muziek die in de top 40 staat vandaag ga ik jullie een paar van mijn favoriete liedjes laten zien op dit moment:


Just the way you are- Bruno Mars
Dit liedje luister ik heel vaak! Ik ken de tekst ook helemaal uit m’n hoofd. Sowieso vind ik dat Bruno Mars hele leuke liedjes heeft.


Airplanes- B.o.B ft. Hayley Williams
Dit liedje stond lang op nummer 1 in de top 40, nu niet meer maar ik luister hem nog steeds.


Bumpy ride – Mohombi
Op dit liedje kan je gewoon niet stil blijven zitten.


Normaal heb ik echt een hekel aan nederlandse muziek maar dit deuntje is gewoon echt verslavend en ik word er vrolijk van.


Wolken – Flinke namen


Cooler than me- Mike Posner


Fireworks- Katy Perry
Een mooi liedje met een mooie betekenis.


Billionare- Travie McCoy ft. Bruno Mars
Dit liedje is gewoon super verslavend and i love it.  

 

Like a g6 – Far east movement ft. the Cataracs & Dev; Het ritme is gewoon verslavend en het blijft in je hoofd zitten.

Dit waren een paar liedjes die echt verslavend zijn waarschijnlijk is het morgen weer anders haha:P

Geef een reactie

