Inspiration

Morgen het filmpje! Vandaag ga ik jullie een paar plaatjes laten zien waaruit jullie misschien inspiratie opdoen voor jullie nagels:


Dit lijkt misschien moeilijk maar valt dat valt wel mee! Alleen de blaadjes van de palmboom zijn een beetje lastig denk ik.


Ik vind deze nagels echt super mooi! Gestreept en dan met het Chanel logo erop.


Deze ga ik binnekort zeker maken! Als mijn nagels weer een beetje aangegroeid zijn.


Deze nagels vind ik geniaal! Het twitter logo.


Hier heb je echt veel geduld voor nodig! Maar het ziet er super mooi uit!


Zijn deze nagels niet super schattig? En helemaal niet moeilijk om te maken!

Dit waren een paar plaatjes.

4 gedachtes over “Inspiration

  1. heey dat ziet er vet moeielijk uit hoe krijg jij het toch zo mooi ik vondt die pandas en het strand en die twitter het leuks.
    Gr.elise

Geef een reactie

