Filmpje; Bruine oogschaduw look.

Vandaag laat ik jullie een tutorial zien met bruine oogschaduw. Ik vind dat bruine oogschaduw mij niet echt mooi staat maar toch laat ik een keer iets met bruine oogschaduw zien. In het fimpje zie je de kleurverschillen niet echt goed maar dit komt doordat het buiten al donker was ;)
Het filmpje:

Sorry dat er deze week zo weinig werd gepost ik wilde eerst een soort van pauze doen omdat ik het echt druk heb met huiswerk maar ik heb dit toch niet gedaan omdat ik op het moment best veel bezoekers heb dus daarom ga ik gewoon door ;)
Deze week zullen er (hopelijk) weer iedere dag berichten online staan maar meestal heb ik een keer in de week (meestal op dinsdag) geen bericht online staan omdat ik het op dinsdag echt heel druk heb ik moet dan folderen, en voor de volgende dag heb ik meestal voor zeven vakken huiswerk opstaan.

7 gedachtes over “Filmpje; Bruine oogschaduw look.

Geef een reactie

