Taarten maken

Vorige week vrijdag (12 november) was mijn zusje jarig en afgelopen vrijdag (19 november) gaf ze haar kinderfeestje. Ze ging taarten maken en bekleden met marsepijn. Ik heb ook een taartje gemaakt en ga jullie hier het resultaat van mijn taartje laten zien.

Op mijn zusjes verjaardag zelf had de vrouw waarmee we de taarten gingen maken ook een taart voor mijn zusje gemaakt:

Op mijn zusjes kinderfeestje gingen we dus zelf een taart maken maar dan iets kleiner.

We begonnen met de cake die je hierboven ziet, in de zak erachter zit een soort room die we ertussen moesten doen:


Zo dus en daarna gingen moest er nog room over heel het rondje:

Hierna gingen we met het marsepijn werken, eerst moest er kleurstof bij en toen goed door elkaar mengen:

Ik heb natuurlijk roze ;) Door de kleurstof zijn m’n handen nu nog roze. 
Hierna moesten we het uitrollen en over de taart heen leggen en de overige stukken eraf snijden:

Hierna konden we de taart gaan versieren:

En uiteindelijk is dit het eindresultaat van mijn taart:

Ik vond het erg leuk om te doen en ik vind het zonde om mijn taart op te eten!

Wat vinden jullie van het eindresultaat? 

2 gedachtes over “Taarten maken

  1. die van je zusje is leuk die van jou is eennorm crea zeg die hak vind ik leuk.
    hahahahahahahahahahahahahahahahah!!!!!!!!!!!
    xxxxxelise

Geef een reactie

