Mini shoplog

Vandaag ben ik even naar de stad geweest en heb ik een paar kleine dingen gekocht die ik jullie vandaag ga laten zien.

Ik was een uur eerder uit dan normaal en omdat we niet zo veel huiswerk hadden ben ik met een paar mensen uit mijn klas naar de stad geweest en als eerste heb ik deze zwarte bloem voor in mijn haar gekocht:

De bloem heb ik gekocht bij bijoux briggite en koste 2,95. Je maakt hem met een soort klemmetje vast.

Toen zijn we naar de hema gegaan en zoals jullie misschien al weten had ik al een lipgloss van de jip en janneke lijn maar ik ben deze plotseling kwijt geraakt. Omdat ik deze lipgloss wel fijn vind heb ik een nieuwe gekocht, ik dacht dat de jip en janneke lijn tijdelijk was maar blijkbaar niet! Gelukkig.

Binnekort een review!

Hierna gingen we naar huis en plotseling begon het keihard te hagelen. Echt heel de tijd hagelden het keihard het leek net of er echt een storm bezig was ofzo maar goed, toen zijn we nog heel even naar de kruidvat gegaan het hagelden nog steeds en ik was toch al helemaal doorweekt dus zijn we maar gewoon nog even naar de kruidvat gegaan. Ik wilde eigenlijk een grijs/zwarte oogschaduw van de metallic collectie van Essence kopen maar toen ik daar eindelijk aankwam helemaal doorweekt en verlept zag ik dat hij er niet meer was arggg. Maar ik heb toch nog twee oogschaduw kleurtjes gekocht:

Essence 04 simply me. 2,95


Essence 05 pretty rockin’ 2,95
Echt 2 hele mooie kleurtjes! De ene is een hele mooie blauwe kleur met kleine glitters erin de andere kleur is grijs zwart achtig en past heel mooi bij de blauwe! Binnekort zal ik met deze twee kleurtjes een oog tutorial maken.

En dit waren de spullen die ik gekocht heb van de oogschaduw komt binnekort een tutorial en van de lipgloss komt binnekort een review.

Geef een reactie

