Gala jurk

Ja… ik heb een gala jurk! Over ongeveer 4 weken moet ik zoals jullie misschien al weten afdansen (stijldansen) en ik heb nu mijn outfit compleet, de hakken en de jurk!

En dit is de jurk! Hij komt tot op m’n knieën en is zwart met op het bovenste deel kleine glittertjes. Op één bandje zit een roos van stof hierdoor heeft de jurk net iets extra’s. Onder de bovenste laag zit een laagje tule die onder de bovenste laag stof uitkomt.
Rond mijn middel zit een strik die je van achter op je rug hebt.
Ik ga nog geen foto laten zien waarop ik de jurk aan heb want dit doe ik pas als ik moet afdansen.

Morgen heb ik een schooldisco waar ik heen ga en ik zal dan mijn make-up look laten zien.

En nog iets leuks:
Ik keek vandaag op de site: http://realbeautylife.blogspot.com/ en toen zag ik dit:

Super leuk! Ze heeft een stukje over mijn site geschreven, echt heel erg bedankt!

Wat vinden jullie van mijn gala jurk?

4 gedachtes over “Gala jurk

Geef een reactie

