Essence nail art express dry drops

Vandaag ga ik jullie mijn mening geven over een nieuw product van essence: Nail art dry drops.

Je kent het vast wel je hebt je nagels heel mooi glad gelakt en vervolgens stoot je ergens tegen aan en zit er een deuk, streep of ribbel in. Ik vind dit altijd super irritant en ik ben niet de enige want essence heeft een nieuw producht uitgebracht namelijk: een vloeibare stof waardoor je nagels aanraak baar droog worden.

Wat veel mensen waarschijnlijk denken en wat ik ook dacht is dat je nagellak er echt droog door wordt maar dit is niet zo. Je nagellak word er wel droger van maar het moet nog wel uitharden en bij sommige nagellakjes duurt dit wel 6 uur! Daarom een tip: lak je nagels ’s avonds je doet ’s avonds minder dan over dag en als je gaat slapen kunnen ze goed uitharden.

Ik vind dit producht erg handig om te gebruiken want je knijpt in het ‘handvat’ en er komt vloeistof in een pipetje hierna houd je het pipetje boven ja nagels en knijpt er weer in. De vloeistof verspreid zich en hierdoor word je nagellak dus aanraak baar droog. Wat ik wel een nadeel vind is dat de vloeistof van je nagels af stroomt er je vingers worden er vettig van dus alles wat je aanraakt krijgt een vette vinger afdruk. Het potje wordt hierdoor ook een beetje vettig. Maar als je het even af doet met een doekje is het een prima product voor de prijs: 2,-

Ik raad het product voor deze prijs zeker aan!

Geef een reactie

