Essence limited edition collectie I love Berlin

Vandaag laat ik jullie een paar producten zien uit de nieuwe limited edition collectie van Essence die vanaf januari in de winkels ligt!

Dit keer heet de limited edition lijn I love Berlin. Essence is een duits merk dus ik denk dat ze daarom deze collectie hebben gemaakt.


Dit is een oogschaduw pallette met 9 felle kleuren. 01 Style Victim 3,49.


Als je vermoeide ogen hebt is dit iets voor jou! Je moet de pads een tijdje in de koelkast leggen en daarna moet je ze op je ogen leggen. Relaxing eye pads 2,49.


Dit zijn de enige producten waar ik een beetje benieuwd naar ben, ik vind de kleuren wel mooi. Dit zijn lippenbalsems in 02 city lights en 01 love this city 1,99.


Dit zijn 5 eyeliners in verschillende felle kleurtjes. Zelf vind ik de blauwe kleur wel mooi. De kleuren: 01 love this city, 02 green grass, 03 buddy bear, 04 Berlin story en 05 I’m a Berliner 1,99.


Er zitten natuurlijk ook nagelproducten in deze lijn. Dit zijn een soort stickers die je op je nagels kan plakken super simpel! Er zijn twee kleuren: 01 berli-nail en 02 Berlin calling 1,99.


Bij de nagel stickers hoort natuurlijk ook een vijl waarmee je ze glad kan maken. Studio nail fashion file 1,29


5 nagellak kleuren in: 01 love this city, 02 I’m a berliner, 03 green grass, 04 buddy bear and 05 Berlin story, ik ben wel benieuwd naar het roze kleurtje 1,79.


En nog meer nagellak! Dit zijn namelijk twee mate tippainters 01 Berlin story and 02 green grass 1,99.

De collectie ligt vanaf januari in de winkel, zelf ben ik niet echt benieuwd naar deze lijn ik vind de kleurtjes niet zo mooi.

Wat vinden jullie van deze collectie?

Geef een reactie

