Catrice limited edition collectie Urban Baroque

Gister liet ik jullie al de limited edition collectie van essence zien maar ook catrice de limited edition collectie van catrice ligt in januari in de winkels. En het eerste woord dat uit mijn mond kwam bij deze collectie was: Wauw! Echt ik kan niet wachten tot deze lijn in de winkels ligt! Alleen een min puntje: in onze kruidvat hier in de buurt verkopen ze wel catrice maar echt super weinig, ik heb ook nog nooit de limited edition gezien. Echt super jammer! Maar toch laat ik jullie deze lijn zien:


Drie hele mooie pastelkleurige oogschaduw duo’s: C01 Candelabra, C02 Feather Fan, C03 Fleur de Lis 3,49.


Dit is een glanspoeder C01 Masquerade Ball 4,49.


Drie mooie lippenstifen in hele mooie kleuren: C01 Marie Antoinette, C02 Elisabeth, C03 Victoria 3,99.


Wauw wat een mooie kleuren! De nagellak is verkrijgbaar in 4 verschillende kleuren: C01 Pearls & Chains, C02 Barock & Rock, C03 Princess & Ballerina, C04 Biscuits & Cupcakes 2,49.


Dit is een poeder kwast en ik vind dat hij er echt heel leuk uitziet! Powder brush 4,59.


En als laatste een setje met tattoo’s: 2,99

Ik vind de collectie er echt super mooi uitzien en ik hoop dat ze hem in onze kruidvat ook verkopen!

Hoe vinden jullie de collectie eruit zien?

Een gedachte over “Catrice limited edition collectie Urban Baroque

Geef een reactie

