Nagel tijdschriften

Mijn moeders college is ook heel goed in nail-art en dat soort dingen en ze heeft ook een heleboel nagel tijdschriften er staan veel voorbeelden in van nail-art designs en ook staan er veel handige tips in.


Er staan ook pagina’s in met nagel nieuws, bijvoorbeeld waar beursen worden gehouden.


Tips hoe je het beste je nagels kan verzorgen en op de pagina hierboven staat hoe je het beste kunstnagels kan aan brengen.


Er staan veel plaatjes in van aparte nail-art designs. Zoals deze hierboven.


Er staan ook pagina’s in over konad. Je kent konad vast wel dit is een hele makkelijke manier om nail-art aan te brengen. Er staan hier ook tips in over konad.


En mijn favoriete pagina’s, de pagina’s met de nail-art designs! Er staan super veel designs in en je kan er heel veel inspiratie uit opdoen.

Ik heb een hele stapel met deze tijdschriften en ik ga ze nog allemaal lezen!

Lezen jullie ook wel eens nagel tijdschriften?

3 gedachtes over “Nagel tijdschriften

    • Dat weet ik niet want ik heb ze geleend, maar ik denk dat je ze in nagelstudio’s kan kopen en ander zou ik het daar even vragen die weten het vast wel ;)

Geef een reactie

