Surprise

Vandaag ga ik jullie laten zien wat ik heb gekregen met sinterklaas op school!

We hadden afgesproken met de hele klas dat we geen surprise zouden maken maar wel cadeautjes zouden kopen en we moesten een gedicht maken. Ik had een meisje getrokken en heb een essence lipgloss en twee nagellakjes gekocht. Ik had al een vermoeden wie mij had getrokken en ik had het goed, een jongen uit mijn klas, ook mijn stijldanspartner haha, had mij getrokken en dit heb ik gekregen: 
Het gedicht en de cadeautjes:

Ik ga jullie ook even de cadeautjes apart laten zien:


Essence french glam nagellak stickers, nagellak stickertjes met strikjes en bloemetjes.


En nagellakje uit de essence multi dimension xxxl shine collectie. Ik ga jullie binnekort een review laten zien van dit lakje.


Deze hele mooie lipgloss! Essence xxxl shine lipgloss!


Essence oogschaduw, 02 sweat heart.

Zoals je ziet passen alle spulletjes heel leuk bij elkaar! Allemaal roze kleurtjes. Ik ga jullie binnekort allemaal reviews laten zien van de producten!

Hebben jullie ook cadeautjes gehad op school?

2 gedachtes over “Surprise

Geef een reactie

